Aktualności


Obóz 2017

2017-05-28 18:34:39, komentarzy: 0

1. Termin obozu: 17-30.07.2017r.

2. Miejsce „Patelnia” - baza nad jeziorem Bachotek

3. Koszt:
400zł przy zgłoszeniu do 11.06.2017r.
500zł przy zgłoszeniu do 25.06.2017r.

 

* Rodzeństwa płacą o 50zł mniej na osobę.

** Osoby jadące na jeden tydzień obozu uiszczają wpłatę równą 300 zł za osobę.

 


Zgłoszeniem jest oddanie wypełnionej karty uczestnika i wpłata 200zł zaliczki na konto Z.D.GETEWAY: 52 1090 1506 0000 0001 3350 3349
>> Uwaga! Zgłoszenie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu! <<

Pełna wpłata do 02.07.2017r.


4. Wyjazd 17.07 o godzinie 10:00 z parkingu pod pałacem Anny Wazówny.

5. Przyjazd 30.07 ok. godz. 13:00 (parking pod pałacem Anny Wazówny)

6. Zakwaterowanie: Harcerze będą spać w wojskowych namiotach na zbudowanych przez siebie “pryczach”

7. Na obóz należy zabrać: - Mundur harcerski (bluza mundurowa, spódnica/ spodenki mundurowe, getry, wyrzutki, pas ZHP, beret/ rogatywka/furażerka) - Śpiwór - Menażka/metalowa miska
- Sztućce
- Obuwie sportowe
- Obuwie do marszu, najlepiej glany
- Sweter lub ciepły polar
- Koszulki z krótkim rękawem
- Krótkie spodenki
- Strój kąpielowy
- Długie spodnie(nie jeansy)
- Bielizna
- Przybory higieniczne
- Przybory do szycia
- Nakrycie głowy
- Mały plecak
- Instrumenty do grania
- Latarka
- Legitymacja szkolna
- Linka do naciągu na prycz (ok.30-40 metrów)
- Płaszcz przeciwdeszczowy
- Wypadowe(spodnie moro, kangurka, pas ZHP, beret/rogatywka)
- Pieniądze na własne wydatki
- Środki przeciw komarom
- GWOŹDZIE 15-20cm - 20 szt.

8.W dniu 23.07.2017 o godz. 14:00 odbędzie się polowa msza święta, po której odbędzie się ognisko dla rodziców, na które serdecznie zapraszamy! Mile widziana słodka danina dla harcerzy ;)

9.W dniu 05.07.2017 o godz. 17:00 w Brodnickim Domu Kultury odbędzie się spotkanie dla rodziców z komendantką obozu oraz opiekunami, na które serdecznie zapraszamy. Na to spotkanie należy przynieść gwoździe bądź dostarczyć je bezpośrednio drużynowemu.

10.W dniu 28.07.2017 odbędzie się obozowy Dzień Drużyn, na który zapraszamy pozostałych członków drużyn.

11.Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy zagubione bądź zniszczone, które nie będą oddane kadrze obozu do przechowania.

12.Drodzy rodzice! Wyjazdy uczestników z obozu w jego trakcie tylko w uzasadnionych przypadkach.

13.W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę kierować pytania do komendanta Z.D.Geteway phm. Martyny Kaszlewicz (tel. 795 809 757, email: kaszlewiczm@gmail.com)

__________________________________________________
Dane do przelewu:
Dane odbiorcy:
Chorągiew Kujawsko-Pomorska
Hufiec ZHP Brodnica
ul. Tylna 2
Numer konta:  52 1090 1506 0000 0001 3350 3349
Tytuł przelewu: "imię i nazwisko dziecka, OBÓZ GETEWAY 2017 - składka zadaniowa"
___________________________________________________
Wszelkie pytania proszę kierować do mnie za pośrednictwem facebooka lub telefonicznie (tel. 795 809 757) lub do drużynowych.

CZUWAJ!
Komendant Z.D.GETEWAY
phm. Martyna Kaszlewicz

« powrót

Dodaj nowy komentarz

Archiwum