Czuwaj!

Już XXV raz Związek Drużyn GETEWAY organizuje rajd „Duch”, który odbędzie się w dn. 24-26.11.2017r w Brodnicy! Prosimy śledzić na bieżąco stronę rajdu, będą pojawiały się na niej aktualne informacje.

INFORMACJE:
1. Miejsce – Szkoła Podstawowa nr 2 w Brodnicy (ul. Kolejowa 62)

2. Termin – 24-26.11.2017r.

3. Zgłoszenia
– Na rajd można zgłaszać się patrolami:
- WĘDROWNICZYMI i STARSZOHARCERSKIMI na stronie: https://goo.gl/forms/tMaQxNZ2r2W8b1Rx1
- HARCERSKIMI na stronie: https://goo.gl/forms/Nsd4tMAdJSyhmkH22
- ZUCHOWYMI na stronie: https://goo.gl/forms/2qokL1wor81hilNE3

Patrole można tworzyć min. 5-osobowe, a maksymalnie 15-osobowe. Każdemu patrolowi towarzyszy pełnoletni instruktor ZHP, który bierze udział w rajdzie na prawach uczestnika. Trasy są dostosowane wiekowo. Zgłoszenie na rajd jest równoznaczne z akceptacją regulaminu rajdu.

4. Cena:
Przy zgłoszeniach do 10.11.2017r. (włącznie) – 30zł bez koszulki, 40zł z koszulką rajdową.

Pieniądze należy wpłacić na konto Związku Drużyn Geteway:
BANK BZWBK 52 1090 1506 0000 0001 3350 3349
podając tytuł: Rajd DUCH „nazwa patrolu”, najpóźniej do 10.11.2017r.

5. Każdy patrol powinien zabrać na rajd ze sobą:
a) patrol harcerski:

- latarkę,
- suchy prowiant na śniadania i kolacje,
- kompletne umundurowanie,
- Legitymację szkolną/dowód osobisty,
- śpiwór, rzeczy do mycia, ubranie do wędrówki w każdą pogodę, ubranie do spania, menażkę, sztućce, kubek.
- apteczkę,
- KAMIZELKI ODBLASKOWE

b) patrol wędrowniczy/starszoharcerski:
- kamera/telefon z możliwością nagrywania (+ kabel aby można było zgrać filmy na komputer)
- latarkę,
- kompletne umundurowanie,
- Legitymację szkolną/dowód osobisty,
- śpiwór, rzeczy do mycia, ubranie do wędrówki w każdą pogodę, ubranie do spania, menażkę, sztućce, kubek.
- apteczkę,
- suchy prowiant na śniadania i kolacje,
- KAMIZELKI ODBLASKOWE.

6. Zadanie przedrajdowe dla tras SH/W:
Każdy patrol ma przygotować przebranie małej dziewczynki/małego chłopca dla jednej osoby z patrolu.

7. Organizator zapewnia:
- zakwaterowanie,
- materac,
- herbatę do śniadań i kolacji,
- obiad w sobotę,
- koszulkę rajdową dla chętnych,
- dobrą zabawę!!!

8. Każda osoba musi zabrać na rajd wypełnioną kartę uczestnika! (Do pobrania na górze strony)

9. W razie pytań dzwonić do szefowej biura rajdowego sam. Martyny Prusak (tel. 694136734) lub pisać na email: rajd.duch@gmail.com

Z harcerskim pozdrowieniem
Czuwaj!
phm. Martyna Kaszlewicz